Verkkopalvelut
Verkkopalvelut yrityksille
Sivustoprojektin alussa on hyvä selventää mitä ollaan tekemässä, kenelle ja miksi? Sivuston oleellisimmat kohderyhmät pitää tunnistaa, jotta ne voidaan huomioida sivuston toteutusvaiheessa sekä sisällön luomisessa.
Visuaalinen ilme verkossa on tärkeä osa yrityksen kokonaisidentiteettiä ja vaikuttaa vahvasti siihen miten yrityksen brändi aistitaan ja koetaan.
Internet on oma maailmansa, jossa offline-mainonnan lainalaisuudet eivät suoraa toimi, verkon ominaispiirteet ja parhaat käytännöt saadaan hyödynnettyä kokeneiden online-osaajien voimin. Nopeasti selattavana ympäristönä internet asettaa omat vaatimuksensa verkkopalveluille.
Kummasta haluat lisää tietoa?
Avenis Marketing MARKKINOINNIN AUTOMAATIOON
Markkinoinnin automaatio
Avenis Marketing on laajennus Aveniksen jo ennestään laajaan tuoteperheeseen verkkosivujen toteutukseen.
Avenis Marketing on verkkosivujen sisäisen markkinoinnin automaation työväline. Avenis Marketing laajennuksen avulla sivustovierailijalle esitetään sivustolla liikkumisen perusteella viestejä, ilmoituksia ja ehdotuksia. Tai sivun sisältö voi muovautua annettujen ehtojen täyttyessä.
Tunnistamaton kävijä
Kävijät haluavat etsiä tietoa itsenäisesti ja tunnistamattomana verkossa. Avenis Marketing perustuu siihen että kävijää ei tunnisteta, mutta häntä palvellaan silti yksilönä ja kohdennetusti. Automaation avulla tarjotaan mahdollisimman osuvia ja kohdennettuja markkinointiviestejä, sisältöä tai interaktiivisia viestejä botin avulla. Kävijää ohjataan valintaprosessissa haluttuun suuntaan tai tekemään yhteydenotto.
Sisällönsyöttäjän työväline
Avenis Marketing on monipuolinen ja helppokäyttöinen työväline, joka on tarkoitettu sisällönsyöttäjien käyttöön.
Sisällönsyöttäjä luo sivustovierailijoiden liikkumiseen pohjautuvia erilaisia triggereitä, ja kun määritellyt ehdot täyttyvät, näytetään kävijälle soveltuvaa lisäsisältöä. Myös ulkoisen mainonnan tuoma sivustolle tulo voi olla ehto, esim Facebook mainonnasta tai uutiskirjeestä sivustolle ohjaaminen. Mietittyjen ehtojen ja kohdennettujen markkinointiviestien avulla, kävijää autetaan saavuttamaan haluttu lopputulos tai tekemään yhteydenotto.
Avenis Marketing laajentuu kolmessa portaassa:
1. Tarjotaan kävijälle popup-ikkunassa teksti ja kuvamuotoista sisältöä.

Popupissa voi olla myös yhteydenottolomake (kuva esimerkki).
2. Popup-ikkunassa näytetään kävijälle interaktiivisen botin tuottamaa sisältöä.
Sisällönsyöttäjä määrittää kysymyksiä ja vastausvaihtoehtoja ja eri polkuja vastausten perusteella. Lopulta voidan tarjota lomakemuotoisesti yhteydenottomahdollisuutta sivustovierailijalle.
3. Edelliset popupit voidaan näyttää sivun sisältöalueeseen upotettuna.
Tämä mahdollistaa laskeutumissivujen sisällön muuttumisen ja päivittymisen esimerksiksi sivustovierailijan liikkumisen perusteella.
Avenis Marketing on laajennus tekemäämme tuoteperheeseen verkkosivujen ja verkkokauppojen toteuttamiseen. Kun kaikki on toteutettu yhdellä samalla järjestelmällä on sisällönsyöttäjän helppoa muovata sivustoa haluttuun muotoon.
Liidilistat myynnille ?
Leadfeeder on tuote, jonka avulla saadaan kerättyä sivustovierailijoiden kävijätiedot myynnin käyttöön. Leadfeeder jatkaa siitä mihin Google Analytics lopettaa.
SOVELLUSKEHITYS

Eikö valmis tai puolivalmis ratkaisu täytä asiakkaidesi tai yrityksenne tarpeita?
Silloin toteutetaan oma ratkaisu, joka on tehty juuri tähän tiettyyn tarpeeseen.
Lue lisää....
ASIAKKAITAMME
Asiakassuhteemme ovat enemmänkin pitkäaikaisia kumppanuuksia kuin kertaluontoisia projekteja. Yhteistyötä tehdään pitkällä tähtäimellä yhteisen tavoitteen - menestyksen - eteen.