Mainonta

 

Löydettävyys ja mainonta

Löydettävyyteen voidaan vaikuttaa monin tavoin. Hakukoneoptimoinnilla päästää tiettyyn pisteeseen asti, mutta lisäksi on syytä tehdä maksettua mainontaa esim hakusanamainontaa, bannerimainontaa sekä remarketing mainontaa. Facebook , LinkedIn sekä muut sosiaalisen median kanavat ovat myös hyviä paikkoja mainonnalle.

 

Lue lisää eri mainonnan muodoista

HAKUSANAMAINONTA  >>   BANNERIMAINONTA  >>   REMARKETING  >>   FACEBOOK  >>

 


  

HAKUKONEOPTIMOINTI

 

Hakukoneoptimoinnin (eng. Search engine optimization, SEO) tarkoituksena on saada yrityksen oma sivusto orgaanisen eli luonnollisen hakutuloslistauksen kärkeen yritykselle tärkeillä hakusanoilla etsittäessä eri hakukoneissa. Suomessa ylivoimaisesti käytetyin hakukone on Google. 

Hakukoneoptimointi parantaa sivuston löydettävyyttä

Hakukonelöydettävyyden parantaminen on jatkuvaa ja pitkäjänteistä työskentelyä.

  

Lue lisää...

HAKUKONEOPTIMOINNISTA  >>

 


 

 ASIAKKAITAMME