Elisa Chat

Chat parantaa asiakaskokemusta ja lisää myyntiäsi

Elisa Chat on palvelu, jolla tuot henkilökohtaisen palvelun verkkoon. Sen avulla voit keskustella asiakkaittesi kanssa verkkoasioinnin aikana. Elisa Chatin avulla parannat myyntiä, kasvatat keskiostoksen arvoa ja tehostat asiakaspalvelua. Tiesitkö, että 90% asiakkaista vertailee tuotteita ja palveluja verkossa ennen ostamista? Elisa Chat -palvelulla varmistat, että asiakkaasi saavat myymälästä tutun asiakaspalvelun myös verkossa.

Chatilla tuot asiakaspalvelun verkkoon

Elisa Chat toimii verkkosivuilla matalan kynnyksen yhteydenottokanavana, liittyipä kysymys tuotteen ominaisuuksiin tai mahdollisien ongelmien selvitykseen. Jopa yhdeksän kymmenestä kokee chat asiakaspalvelun erittäin helpoksi, vaivattomaksi ja saumattomaksi. Valtaosa asiakkaistasi tarvitsee apua verkko-ostoksen loppuun viemiseksi. Elisa Chat -palvelun avulla pystyt tarjoamaan tämän avun asiakkaillesi ja pääset vaikuttaman heidän ostopäätökseen ja kasvattamaan ostoskorin arvoa.

Joustava työkalu

Chat on näkyvillä verkkosivuillasi vain silloin, kun olet kirjautuneena palveluun. Chattia ei tarvitse vahtia koko ajan, sillä äänimerkki kertoo kun asiakas on linjoilla. Elisa Chat toimii kätevänä yhteydenottokanavana myös silloin kuin asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa. Tällöin saat yhteydenotot yrityksesi sähköpostiosoitteeseen.

Voit käyttää Elisa Chattia rajattomasti, maksat vain yhden hinnan riippumatta sivunäytöistä tai keskustelumääristä. Voit laajentaa chatin käyttöä huoletta. Hinta määräytyy sen mukaan, kuinka monta asiakaspalvelijaa haluat yhtäaikaisesti palvelemaan asiakkaita.

Voit kokeilla Elisa Chattia 14 päivää ilmaiseksi!

Kysy lisää

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä