Ratkaisut

Tarpeeseen sopivat tuotteet ja ratkaisut

Toimimme yhteistyössä useiden eri ohjelmistovalmistajien kanssa, jotta voimme tarjota asiakkaillemme tarpeeseen sopivia ja skaalautuvia verkkosivustoja ja muita online-ratkaisuja. Käytettävien ohjelmistotuotteiden valinnassa huomioidaan asiakkaan tämänhetkiset tarpeet sekä tulevaisuuden kasvusuunnitelmat. Luonnollisesti myös asiakkaan käytettävissä oleva budjetti on tärkeä osa kun valitaan kustannustehokasta, mutta silti laadukasta ratkaisua.

Verkkosivuston ohjelmistoalusta

Käytämme toteutuksiin pääasiassa eZ Publish sisällönhallinta järjestelmää. eZ Publish on suurten, keskisuurten sekä pienempien verkkopalvelujen hallintaan tarkoitettu avoimen lähdekoodin (open source) monipuolinen julkaisujärjestelmä. eZ Publish oli ensimmäinen julkaisujärjestelmä joka perustui avoimeen lähdekoodiin ja alunperin sitä lähdettiin kehittämään mediayritysten kasvaviin tarpeisiin vuonna 1999. Mediasektori oli ensimmäisiä toimialoja, jotka vaativat verkkopalveluiltaan nykyisen kaltaisia monipuolisia ja kehittyneitä toiminnallisuuksia.

Kehittämämme toteutustavat Avenis eZ , Kamu ja Oiva takaavat laadukkaan ja hakukoneoptimoidun teknisen sivustototeutuksen. Avenis eZ, Kamu ja Oiva on toteutettu eZ Publish sisällönhallintajärjestelmän avulla. Sivuston sisäiseen markkinoinnin automatiikkaan olemme luoneet tuoteperheeseemme laajennuksen, joka on Avenis Marketing .

Lisäksi verkkosivustolla voidaan käyttää monia käyttäjää auttavia sovelluksia, jotka ovat valmiita tuotteita ja liitetään osaksi sivustoa. Osaamiseemme kuuluu myös WordPress toteutukset.

Kävijäseuranta sekä myynnin liidit

Asennamme ja otamme käyttöön kaikkiin sivustototeutuksiimme Google Analytics kävijäseurannan automaattisesti. Tällä varmistamme että sivustovirailuihin liittyvä perustieto karttuu ensimmäisestä päivästä alkaen. Google AdWords mainonta antaa hyvää lisätietoa Google Analytics järjestelmään, mitä ei muuten olisi saatavilla.

Leadfeeder jatkojalostaa Google Analyticsin keräämää kävijätietoa. Leadfeeder tarjoaa esimerkiksi myynnille selkeässä käyttöliittymässä tiedot kuka sivustolla on vieraillut sekä vierailuun liittyviä käyttökelpoisia lisätietoja.

Integraatiot eri järjestelmien välillä

Järjestelmäintegroinnit1

Integraation eli liitynnän kautta saavutetaan se etu, että tarvitsee vain laittaa yksi tieto yhden kerran yhteen paikkaan ja kaikissa järjestelmissä on ajantasaiset tiedot! Tietoa jaetaan molemminpuolisesti eli tietoa joko tuotetaan taustajärjestelmästä tai tieto viedään verkkopalvelusta taustajärjestelmiin. Näin säästyy aikaa, rahaa ja resursseja sekä virheiden määrä pienenee.

Asian voisi ajatella niin, että verkkopalvelu on kävijän näkymä yrityksesi niihin tietoihin, mitkä haluat välittää kävijälle. Tieto voi olla automaattisesti päivittyvää muista järjestelmistä. Sitä kautta verkkopalvelu elää ja päivittyy automaattisesti, jolloin niin kävijät kuin hakukoneet saavat uutta koko ajan. Hakukoneethan pitävät päivittyvästä sisällöstä. Tyypillisiä päivittyviä tietoja ovat: tuotetiedot, ilmoittautumiset, kuvat, uutisvirta jne.

Rajapinnoilla pystytään helposti yhdistämään verkkopalvelut eri liiketoiminnan kannalta tärkeisiin järjestelmiin. Tällaisia järjestelmiä voivat olla mm. CRM, ERP, AD, PIM, DAM jne. Rajapinnan avulla pystytään jakamaan tietoa järjestelmien välillä, oli se sitten tuotteen tilaustietojen vienti asiakastieto-, toiminnanohjaus- ja logistiikkajärjestelmään tai vaikka ihan vain markkinointikirjeen tilaamisen vienti markkinointipostituslistalle.

Esimerkkejä integroitavista järjestelmistä: Microsoft Dynamics CRM, AX, NAV, C5, SAP, Salesforce, Jeeves, Elvis, Oracle, Momentum, CGI, Sharepoint, Nuxeo, LDAP, SSO, SSI, Google, Alfresco, V10 Powered, Lean System, Sonet jne

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä