Integroinnit

Asiakashallintaliittymät – tehokasta tietojen varastointia

Integraation eli liitynnän kautta saavutetaan se etu, että tarvitsee vain laittaa yksi tieto yhden kerran yhteen paikkaan ja kaikissa järjestelmissä on ajantasaiset tiedot! Tietoa jaetaan molemminpuolisesti eli tietoa joko tuotetaan taustajärjestelmästä tai tieto viedään verkkopalvelusta taustajärjestelmiin. Näin säästyy aikaa, rahaa ja resursseja sekä virheiden määrä pienenee.

Asian voisi ajatella niin, että verkkopalvelu on kävijän näkymä yrityksesi niihin tietoihin, mitkä haluat välittää kävijälle. Tieto voi olla automaattisesti päivittyvää muista järjestelmistä. Sitä kautta verkkopalvelu elää ja päivittyy automaattisesti, jolloin niin kävijät kuin hakukoneet saavat uutta koko ajan. Hakukoneethan pitävät päivittyvästä sisällöstä. Tyypillisiä päivittyviä tietoja ovat: tuotetiedot, ilmoittautumiset, kuvat, uutisvirta jne.

eZ Publishin sisältämillä rajapinnoilla pystytään helposti yhdistämään verkkopalvelut eri liiketoiminnan kannalta tärkeisiin järjestelmiin. Tällaisia järjestelmiä voivat olla mm. CRM, ERP, AD, PIM, DAM jne. Rajapinnan avulla pystytään jakamaan tietoa järjestelmien välillä, oli se sitten tuotteen tilaustietojen vienti asiakastieto-, toiminnanohjaus- ja logistiikkajärjestelmään tai vaikka ihan vain markkinointikirjeen tilaamisen vienti markkinointipostituslistalle.

Esimerkkejä integroitavista järjestelmistä: Microsoft Dynamics CRM, AX, NAV, C5, SAP, Salesforce, Jeeves, Elvis, Oracle, Momentum, CGI, Sharepoint, Nuxeo, LDAP, SSO, SSI, Google, Alfresco, V10 Powered, Lean System, Sonet jne

Järjestelmäintegroinnit1

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä