Bannerimainonta

Bannerimainonnan kohdentaminen

Bannerimainonnassa voidaan käyttää erilaisia kriteerejä mainonnan kohdentamisessa.

Kun mainonta kohdennetaan aiemmin yrityksenne verkkosivuilla vierailleille (remarketing ), on se hyvää muistuttavaa mainontaa olemassaolostanne.

Hyvä imagomainonnan muoto

Bannerimainontaa voidaan tehdä eri mainosverkostoissa. Hinnoittelu vaihtelee eri verkostojen välillä. Jossain hinta muodostuu kun mainosta klikataan, jossain taas mainosbannereiden näyttöjen määrällä on tietty hinta, muitakin hinnoittelun variaatioita löytyy. Hinnoittelu saattaa vaikuttaa myös siihen halutaanko mainontaa kohdentaa tai rajata joidenkin kriteerien mukaan.

Valituista mainosverkostosta riippuen toteutetaan tietyn kokoisia ja muotoisia mainosbannereita.

KIINNOSTUITKO

Ota yhteyttä